Jump to content
Fremnik

THE VENG 2016 SEMI ANNAL PAINT OFF!!

Recommended Posts

Fremnik

Ok so here's the gist. App+

Everyone comment below if you want in, I will be making a seeding for the tournament and the cash prize is a free fx/signature +1m prize + whatever the pot that is donated.
 
 
You want to make a paint picture that has comedic value and involves the person you're paired with.
 
The rules are:
 
1) One Paint per matchup no double entries.
2) Nothing overly sexual/explicit.
 
 
 
Winners of each round will be determined by an unseen panel of hipster judges. The judges may not participate.
 
Let's see where this goes.



Edit: See a sample below in the comments where I slayed will and made him question his whole life :kappa:

The official cutoff for entries will be Saturday night 29/10/16 or if you're not a communist 10/29/16.

Then starting sunday the match ups will be set and one of the painters will be randomly chosen to go first and will make a separate post under this forum section where they will tag and annihilate their opponent, and they get one opportunity to fire back.

 

The judges myself and 4 others I will have personally recruited (TBA) will rate the paint pictures and the lowest average loses, winner moves on to the next round.

 

 

Current Entries: @@-CarnivoR @@Zurich @@Wutang @@int 0x80 @@NoPrayZone @@Grabbin @@Zewy @

 

For all the marbles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buy OSRS GoldDRAGONDYCE

-CarnivoR

I'm in lmao you know how I am with these paints time to win this shit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zurich

count me innnn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wutang
$ DONATOR $

Sounds fun but i can't paint cuz i suck :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
int 0x80

Lmao I'm in match me w/ Carni tho so I can savage him

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoPrayZone

Fuck @@Wutang I can't stop coming across your signature and becoming mesmerized

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fremnik

Fuck @@Wutang I can't stop coming across your signature and becoming mesmerized

Will!!! Think of your wife!! Smh they just don't make men like they used to B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoPrayZone

 

Fuck @@Wutang I can't stop coming across your signature and becoming mesmerized

 

Will!!! Think of your wife!! Smh they just don't make men like they used to B)

 

Confirmed your girlfriend wrote that reply @@Fremnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fremnik

 

 

Fuck @@Wutang I can't stop coming across your signature and becoming mesmerized

Will!!! Think of your wife!! Smh they just don't make men like they used to B)

 

 

Confirmed your girlfriend wrote that reply @@Fremnik

 

vJVDPSy.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoPrayZone

Gratz retard, you just won your own competition. @@Fremnik

Why do I have three testicles btw? Is my dick like the kbd?

Edited by NoPrayZone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fremnik

Gratz retard, you just won your own competition. @@Fremnik

Why do I have three testicles btw? Is my dick like the kbd?

Its a rare testicular mutation from achieving a KBD pet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Discord

We use Voice Communication during our events, so it's mandatory to have Discord.

Download Discord

Sharkbrew

A Community Forum where all PvP Clans come together to share their adventures.

Go to Sharkbrew.com

RuneScape Forums

A direct link to our Clan Recruitment Topic on the official Runescape Forums.

Bump the Recruitment Topic

OSRS Client

Optimize your gaming experience with a client for OSRS:

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.